Omslag Ongebaande wegen MKB INFRA, de brancheorganisatie van ondernemers in de grond-, weg- en waterbouw, nam enkele jaren na haar geboorte het initiatief aansluiting te zoeken bij de wereld van de wetenschap, opdrachtgevers, politiek  en ingenieursbureaus. Niet door een gesprek hier en een kennismaking daar, maar door een aantal prominenten te vragen zitting te nemen in een Adviesraad die de leden van MKB INFRA op alle mogelijke manieren ondersteunt in hun zoektocht naar nieuwe kansen en mogelijkheden.
En de leden toont hoe ze zich in een sterk veranderend maatschappelijk landschap moeten manifesteren en presenteren.

Inspirerende en gepassioneerde experts
Deze Adviesraad bestaat uit vier inspirerende en gepassioneerde experts, allen acterend  op sleutelposities, die hen in staat stellen eigenstandig en niet gehinderd door protocollen ons met hun kennis en inzicht te verrijken. Hubert Habib, directeur Grontmij, Hennes de Ridder, voorm. hoogleraar TU Delft, Arnoud van Vliet, directeur Waterschap Hollandsche Delta en Erik Ziengs, VVD-Tweede Kamerlid geven in het boekje “Ongebaande wegen” hun visie waar het gaat om de toekomst van de leden van MKB INFRA. Het boekje is gepresenteerd tijdens de ledenvergadering van MKB INFRA. Typisch een boekje dat in één keer uitleest. Niet omdat het maar een ”boekje” is, maar omdat de heren snaren raken die ondernemers in het hart van de bedrijfsvoering raken.

Het boekje is te bestellen bij het secretariaat van MKB INFRA voor €10,00, Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of 0318 – 544905.

4 juni 2014