Van maandag 9 februari 2009 tot en met zaterdag 14 februari vindt in de Utrechtse Jaarbeurshallen de Internationale Bouwbeurs 2009 plaats. Aannemersfederatie Nederland is uiteraard op deze belangwekkende beurs aanwezig. Wij zijn te vinden op het VSB-plein (zie website VSB) in hal 7, standnummer C 080.

Happy hour!
In de stand geven wij informatie over de activiteiten van MKB Infra en de Aannemersfederatie Nederland. Ook presenteren wij daar onze uitgaven Bouwbelang, GAzet en Gevel- en Dakjournaal. U bent van harte welkom op onze stand voor een (hernieuwde) kennismaking! Dan kunt u gelijk een VIP-kaart verkrijgen voor het Happy Hour ‘Ontmoet de branche’ dat wij op donderdag 12 februari vanaf 17.30 uur organiseren. U komt toch ook?

Meer informatie over de Bouwbeurs vindt u op de site van de Bouwbeurs.